Polska jest doskonałym miejscem do rozwoju biznesu i pozyskania coraz zamożniejszych konsumentów. Istnieje wiele metod zdobycia klientów, poniżej przedstawiamy 4 skuteczne działania reklamowe pozwalające zwiększyć sprzedaż i zdobyć wartościowych kontrahentów w Polsce:
- Kampanie SEO w Google.pl
Obecnie wyszukiwarka Google jest liderem w Polsce – ponad 24 miliony Polaków korzysta z Google.pl. Warto wykorzystać ten potencjał i rozpocząć kampanię pozycjonowania naturalnego. Pozycjonowanie można określić jako działania, których celem jest zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Kampanie pozycjonowania są dedykowane dla każdej branży oraz dla każdej firmy – nieważne czy prowadzisz sklep internetowy, czy lokalną firmę usługową. Śmiało można określić, że pozycjonowanie to obowiązek pozwalający zaistnieć w internecie.
- Google AdWords – reklama z płatnością za kliknięcia
Google AdWords jest systemem reklamowym Google pozwalającym na prezentację płatnych reklam w wynikach wyszukiwania Google. Zaletą takiego rozwiązania jest natychmiastowy efekt. Do wad tego rozwiązania należy zaliczyć większe koszty prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, aniżeli kampanii SEO.
- Content marketing
Content marketing zakłada nowatorskie podejście – zamiast skupiać się na nakłanianiu klienta do zakupu, oferuje mu wartościowe, ciekawe i przydatne treści. Daje to możliwość przyciągnięcia klientów i utrzymania ich uwagi. Jeśli Twoja firma potrafi zaoferować im interesujące informacje podane w przystępnej formie, konsumenci nie tylko to docenią, ale polecą te treści – oraz twoją działalność – także innym, chociażby udostępniając posty w mediach społecznościowych.
Social media marketing zaczyna zajmować szczególne miejsce wśród kanałów, jakimi dotrzeć można do klienta. Wykorzystywany jest równie dobrze jako narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku marki i „przypominania” klientom o swojej obecności na rynku. Zaszczytne miejsce lidera w zestawieniu najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce zajmuje oczywiście Facebook, a z dużą stratą za nim znajdują się platformy Twitter czy Instagram. Przykładowo: korzystając z pełnej funkcjonalności Facebooka możemy zarówno prowadzić profil firmy, wrzucając ciekawe (i mobilizujące do zakupu czy innej pożądanej przez nas reakcji) materiały a dodatkowo prowadzić płatną reklamę na tej platformie. Choćby z tego powodu social media marketing to element strategii reklamowej, której w większości przypadków nie wolno pomijać, prowadząc działania marketingowe w Polsce.
Powyższa lista jest tylko krótkim zestawieniem najskuteczniejszych i najefektywniejszych metod pozyskania klientów w Polsce. Warto dobrać odpowiednie metody w zależności od budżetu, produktu, usługi i grupy odbiorców. Wszystkich zainteresowanych rozpoczęciem kampanii marketingowych w Polsce zachęcam do nieskrępowanego kontaktu.
Dane firmy:
LTB Sp. z o.o.
Adres: ul. Drukarska 38, Wrocław, PL
E-mail: biuro@ltb.pl
Strona www: https://www.ltb.pl/oferta/projektowanie-i-zarzadzanie-stronami-www/
Telefon: +48 71 333 38 89