Polska jest doskonałym miejscem do rozwoju biznesu i pozyskania coraz zamożniejszych konsumentów. Istnieje wiele metod zdobycia klientów, poniżej przedstawiamy 4 skuteczne działania reklamowe pozwalające zwiększyć sprzedaż i zdobyć wartościowych kontrahentów w Polsce:

  1. Kampanie SEO w Google.pl

Obecnie wyszukiwarka Google jest liderem w Polsce – ponad 24 miliony Polaków korzysta z Google.pl. Warto wykorzystać ten potencjał i rozpocząć kampanię pozycjonowania naturalnego. Pozycjonowanie można określić jako działania, których celem jest zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Kampanie pozycjonowania są dedykowane dla każdej branży oraz dla każdej firmy – nieważne czy prowadzisz sklep internetowy, czy lokalną firmę usługową. Śmiało można określić, że pozycjonowanie to obowiązek pozwalający zaistnieć w internecie.

  1. Google AdWords – reklama z płatnością za kliknięcia

Google AdWords jest systemem reklamowym Google pozwalającym na prezentację płatnych reklam w wynikach wyszukiwania Google. Zaletą takiego rozwiązania jest natychmiastowy efekt. Do wad tego rozwiązania należy zaliczyć większe koszty prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, aniżeli kampanii SEO.

  1. Content marketing

Content marketing zakłada nowatorskie podejście – zamiast skupiać się na nakłanianiu klienta do zakupu, oferuje mu wartościowe, ciekawe i przydatne treści. Daje to możliwość przyciągnięcia klientów i utrzymania ich uwagi. Jeśli Twoja firma potrafi zaoferować im interesujące informacje podane w przystępnej formie, konsumenci nie tylko to docenią, ale polecą te treści – oraz twoją działalność – także innym, chociażby udostępniając posty w mediach społecznościowych.

  1. Social Media Marketing

Social media marketing zaczyna zajmować szczególne miejsce wśród kanałów, jakimi dotrzeć można do klienta. Wykorzystywany jest równie dobrze jako narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku marki i „przypominania” klientom o swojej obecności na rynku. Zaszczytne miejsce lidera w zestawieniu najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce zajmuje oczywiście Facebook, a z dużą stratą za nim znajdują się platformy Twitter czy Instagram. Przykładowo: korzystając z pełnej funkcjonalności Facebooka możemy zarówno prowadzić profil firmy, wrzucając ciekawe (i mobilizujące do zakupu czy innej pożądanej przez nas reakcji) materiały a dodatkowo prowadzić płatną reklamę na tej platformie. Choćby z tego powodu social media marketing to element strategii reklamowej, której w większości przypadków nie wolno pomijać, prowadząc działania marketingowe w Polsce.

Powyższa lista jest tylko krótkim zestawieniem najskuteczniejszych i najefektywniejszych metod pozyskania klientów w Polsce. Warto dobrać odpowiednie metody w zależności od budżetu, produktu, usługi i grupy odbiorców. Wszystkich zainteresowanych rozpoczęciem kampanii marketingowych w Polsce zachęcam do nieskrępowanego kontaktu.