W każdej branży konkurencja jest obecnie tak duża, że nawet najlepsze produkty potrzebują reklamy. Od tego jak skuteczne one są często zależy sukces firmy. Jeżeli chcemy, by nasza firma była znana, a marka rozpoznawalna, musimy zareklamować się w wyjątkowy sposób. Wszyscy mówią o reklamie online – social media, pozycjonowanie, AdWords… Jednak coraz częściej to offline może skutecznie zwrócić uwagę na nasz produkt, pokazać jak dotrzeć do naszego sklepu czy lokalu. Wasz szyld reklamowy może być najskuteczniejszą reklamą!

Daj się znaleźć

Nie ma nic gorszego niż szukanie lokalu usługowego przez długi czas. Niby mamy adres, wiemy gdzie mamy iść, a jednak w danym miejscu nic nie ma! Jeżeli Twój sklep jest jednym z takich miejsc natychmiast zainwestuj w szyld reklamowy. Wiele osób nie ma cierpliwości i nie będzie Cię szukać. Ostatnie badania wykazały, że wielu klientów nigdy by nie znalazło firmy, gdyby nie jej znak. Dzięki odpowiednim szyldom reklamowym Twój interes staje się bardziej dochodowy.

Najważniejsze korzyści z szyldów reklamowych

Dzięki oznaczeniom zewnętrznym zyskasz nowych klientów. Jeżeli ktoś szuka sklepu z obuwiem to widząc szyld zajrzy do Ciebie. Jeżeli nie będzie wiedział o Tobie nie uda Ci się pozyskać nowego klienta. Wiele osób podejmuje decyzje o zakupach pod wpływem impulsu. Co więcej osoby, które codziennie będą mijać Twój biznes, gdy będą poszukiwać usług związanych z Twoją branżą zajrzą do Ciebie. Szyld reklamowy utrwali się w ich pamięci, więc będą wiedzieli do kogo się zwrócić. Nie zrobią tego, jeżeli nie będziesz widoczny.

Szyld reklamowy to Twoja wizytówka. On odpowiada za pierwsze wrażenie. Dobrze wykonany będzie sprawiał, że nawet jeżeli nie chcemy kupić nic konkretnego i tak zajrzymy do sklepu.

Jeżeli szyld reklamowy nie znajduje się bezpośrednio przy miejscu, gdzie znajduje się Twoja firma to kreatywna reklama przyniesie rezultat. Zbuduj pozytywny wizerunek Twojej marki i poinformuj świat czym się zajmujesz – czasami wystarczy jeden ciekawy szyld reklamowy ulokowany w odpowiednim miejscu.

 

szyldy reklamowe warszawa

Jaki powinien być dobry szyld reklamowy?

Zachowaj prostotę. Pamiętaj, że ludzie przechodzący obok, czy jadący autem, nie będą mieli czasu na czytanie esejów na temat Twojej działalności. Poinformuj ich w prosty i ciekawy sposób czym się zajmujesz. Wykorzystaj kolorystykę i grafikę, aby oddać przekaz. Warto wykorzystywać kolory przyciągające uwagę i kontrasty. Tutaj również liczy się kreatywność. Nasz przekaz musi być jasny, ale możemy wykorzystać humor, grę słów czy nawiązania do znanych cytatów z popkultury, aby zwrócić na siebie uwagę. Pamiętaj jednak, że wszystko musi być zgodne z całym wizerunkiem Twojej marki.

Bardzo ważne jest umieszczanie szyldów reklamowych zgodnie z zasadami. Czasem musimy ustalić coś z administracją budynku, w którym mieści się nasz lokal lub właścicielem.

Na koniec najważniejsze – pamiętaj, że Twój znak to Twoja marka. Jakość jego wykonania odzwierciedla jakość Twoich usług i produktów. Jeżeli firma specjalizuje się w sprzedaży wysokiej klasy produktów to tani, lichy znak skrzywdzi wizerunek marki zamiast podnieść zyski. Pamiętaj o opiece nad wszystkimi szyldami reklamowymi Twojej firmy. Z czasem nawet najlepszej jakości produkty będą wymagały poprawek czy napraw. Nie ma nic gorszego niż popsuty, zaniedbany i porzucony znak, który wciąż pokazuje Twoje logo.

 

Poszukujesz firmy, która zajmie się skuteczną reklamą zewnętrzną Twojej firmy? Sprawdź ofertę Arsis! Wysokiej jakości kasetony, litery przestrzenne oraz szyldy reklamowe a atrakcyjnych cenach! Szczegóły oferty pod adresem: www.ar-sis.pl