Roll upy – dlaczego warto z nich korzystać?

Roll upy – dlaczego warto z nich korzystać?

Roll up jest popularnym rodzajem zamieszczania reklamy. Jest to rozwijana rolka, na której umieszczone są grafiki i różne napisy. Roll up wykorzystywany jest z wielu okazji. Szczególnie często możemy go spotkać na różnego rodzaju targach. Ma on za zadanie wspomagać...
Co powinno znaleźć się na profesjonalnej wizytówce?

Co powinno znaleźć się na profesjonalnej wizytówce?

Dobrze wykonana wizytówka nie tylko przyciąga wzrok, ale także zachęca do skontaktowania się. Niekiedy nasze powodzenie w biznesie może zależeć właśnie od tego, w jaki sposób taka wizytówka jest zaprojektowana, oraz czy zawiera wszystkie niezbędne informacje. Przede...
Czym jest reklama natywna?

Czym jest reklama natywna?

Reklama natywna jest wykorzystywana w Polsce dopiero od kilku lat. Ten rodzaj reklamy jest alternatywnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od branży i wielkości firmy. Dlaczego? Główną cechą reklamy natywnej jest jej maksymalne dopasowywanie się...
Niestandardowe podejście do marketingu… krówki!

Niestandardowe podejście do marketingu… krówki!

Z naszego doświadczenia wynika, że ​​wysokiej jakości wyroby cukiernicze, takie jak krówki, są często niedoceniane i pomijane, jeśli chodzi o działania marketingowe. Wiele osób uważa, że nie zapewniają one długotrwałego kontaktu z marką. Jednak to błędne założenie,...
4 propozycje skutecznych działań reklamowych w Polsce

4 propozycje skutecznych działań reklamowych w Polsce

Polska jest doskonałym miejscem do rozwoju biznesu i pozyskania coraz zamożniejszych konsumentów. Istnieje wiele metod zdobycia klientów, poniżej przedstawiamy 4 skuteczne działania reklamowe pozwalające zwiększyć sprzedaż i zdobyć wartościowych kontrahentów w Polsce:...
Zapach do sklepu – jak go wybrać?

Zapach do sklepu – jak go wybrać?

Sklep jest miejscem, w którym powinno być czysto, wszystkie towary muszą prezentować się nienagannie, a całe pomieszczenie ma być przyjemne i eleganckie. Celem każdego właściciela sklepu oraz sprzedawców, jest dbałość o towar oraz jego aktywna sprzedaż. Większości z...
Dobór bazy danych a wyniki sprzedażowe

Dobór bazy danych a wyniki sprzedażowe

Marketing jest działem sprzedaży i promowania stron internetowych oraz poszczególnych produktów i usług. Firmy, w dzisiejszych czasach, wykorzystują wiele działań, które pozwolą na rozszerzenie działalności. Każdy przedsiębiorca wybiera dla siebie najlepsze...
Promuj markę w nowym miejscu korzystając z pop-up store

Promuj markę w nowym miejscu korzystając z pop-up store

Pop up store to typ promocji marki. Cała procedura polega na zorganizowaniu sklepu tymczasowego lub stoiska w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w mieście. Forma, która organizuje pop up store, może zapewnić nam sprzedaż produktów markowych w o wiele niższej...
Aromamarketing a wzrost sprzedaży

Aromamarketing a wzrost sprzedaży

Najnowsze badania pokazują, że w działania marketingowe, które wykorzystują potęgę zapachu, są dużo bardziej efektywne od tych koncentrujących się jedynie na przekazie wizualnym. Pamiętajcie: nie jest tak, że klienci kupują coś tylko dlatego, że czują piękny zapach....
Na czym polega wizualizacja wnętrz?

Na czym polega wizualizacja wnętrz?

Coraz większa liczba architektów, projektantów, dekoratorów i innych specjalistów korzysta z możliwości wizualizacji wnętrz. Tego typu wizualizacja, jeżeli została profesjonalnie wykonana, do złudzenia przypomina zdjęcie. Z takiej możliwości korzysta się coraz...