Każda firma pragnie zaistnieć wśród szerszej liczby odbiorców. Organizuje kampanie reklamowe, które pochłaniają nierzadko sporo pieniędzy. Dba o swoją obecność w Internecie, posiada funkcjonalną witrynę. Do tego posiada konta na portalach społecznościowych, wchodzi w...
Zdecydowanie content marketing polega na komunikacji z docelowa grupą. Nie jest to jednak komunikacja poprzez reklamę, ale poprzez poradę, edukację czy też poprzez dostarczanie treści dedykowanych. Jeśli chodzi o treści dedykowane to mam oczywiście na myśli opisy,...
Na rynku można znaleźć wiele ofert firm, które specjalizują się w tworzeniu transkrypcji nagrań. Oferty kierowane są między innymi do prawników, którzy dzięki transkrypcjom rozpraw sądowych są w stanie lepiej przygotować się do kolejnych procesów. Z usług transkrypcji...
Reklama jest dźwignią handlu. To popularne stwierdzenie nie jest jedynie pustym sloganem, ale to szczera prawda. Ktoś kiedyś powiedział, że bez reklamy pieniądze robi się wyłącznie w mennicy. Jeżeli chcemy sprzedać swój towar to musimy pomyśleć o reklamie i w nią...
Zareklamuj swój gabinet Lekarz podobnie jak każdy inny obywatel prowadzący własną działalność gospodarczą ma prawo do prowadzenia działań związanych z marketingiem. Wydaje się o tyle sensowne, że w dzisiejszych czasach ten kto nie wychodzi w pewnym sensie do pacjentów...
Reklama dźwignią handlu Większe miejscowości, będące lokalnymi centrami usługowymi, koncentrują zazwyczaj także lokalny rynek jeśli chodzi o dostarczanie produktów i realizację usług. To w nich mieszkańcy regionu poszukują sposób zaspokojenia swoich potrzeb –...
W jaki sposób wybrać najlepszego grafika? Czym kierować się podczas wyboru studia graficznego? Na jakie sygnały warto zwrócić uwagę, a jakie są pozbawione znaczenia? Jeśli wprowadzamy na rynek nową firmę i zależy nam na jego podbiciu w szybkim czasie musimy w...
Identyfikacja wizualna jest to ogół działań graficznych, kreujących wizerunek firmy na rynku. A więc za podstawowe narzędzie identyfikacji wizualnej służy najczęściej logo i/lub logotyp firmy, kolorystyka marki, krój pisma, ale także wygląd produktów oraz opakowań,...
Coraz więcej osób marzy o własnym biznesie. Głównie z chęci bycia wolnym, aby nikomu nie być poddanym i móc zarabiać samemu na siebie. Powodów zakładania własnych firm jest bardzo wiele. Dlaczego jednak jedne przedsiębiorstwa są bardziej rozpoznawalne a inne mniej lub...
Na czym polega rebranding? Dla wielu marek pojęcia i proces rebrandingu wyraża się wyłącznie w zmianie graficznego sposobu przedstawiania swojej marki. Opisując to szerzej możemy powiedzieć o zmianie logotypu, kolorystyki oraz całej identyfikacji wizualnej. Czy jednak...